Saturday, December 8, 2012

Hello!!

Assalamualaikum.. Sorry dah lama x update this blog.. Huhu.. Too busy *rolling eyes*.. Hahah.. Byk komitmen lain yg perlu diselesaikan sebelum cuti study week.. Yes.. STUDY WEEK.. Did'nt realise that the semester will end soon.. Seems like i just took my final exam and now it's here again.. Bertapa cepat masa berlalu.. So.. I'm preparing my self for 1 paper for part 3 final exam.. Yes.. 1 killer paper.. Too much preasure.. Huhu.. Kalo x pass x blh jd librarian.. The very crucial part in making sure i'm able to be a librarian like i always want.. Huhu.. Paper ni akan mula 5hb.. Pastu bercuti panjang..tapi walaupun 1 je.. Project yang lain mcm byk je x siap lagi.. Huhu..

Hmm.. Will update soon i guess.. Pray for my success.. Hehhe.. I counting on all of u.. *mcm ade je org yg akan baca*..  bye for now!!

0 kutukan + pujian= cadangan: