Saturday, April 16, 2011

tomorrow is the day.. haha

assalamualaikum...

hye all.. hehe.. oke.. bersempena dgn minggu stdy week ni.. aku and the geng dah plan nak p gunung ledang esok.. sudah lama menantikan saat itu dan akhirnye hari yang di nanti sudah tiba.. yahooo.. p ke sagil bukan sekadar untuk berseronok.. tetapi ingin mendapatkan mood untuk study sepanjang minggu exam yang sangat2 la pendek ini..

maka dengan itu, kami semua sudah sepakat untuk memasak makanan sendiri sebagai bekalan untuk hari esk.. dan petang tadi kami sudah membeli belah barang2 keperluan untuk hari esok dan tempat yang akan dituju untuk memasak pada subuh esok hari ialah bilik memasak blok mutiara.. ye.. kita serang blok mutiara esok pagi.. haha..

menu yang telah dipersetujui untuk hari esok ialah bihun hongkong(ala bihun goreng yang putih tu), sandwich, ayam goreng red hot ayamas, kacang cap nganyin( betol ke aku eja ni?) , mamee monster, air orange F&N, ice cream soda, hehe.. ape lagi ye?? itu saje la rasenye.. tapi seperti sungguh menyelerakan.. sangat tidak sabar untuk mencuba menu2 tersebut.. hehe..

hopefully, lepas balik dari gunung ledang ni mood untuk belajar semakin baik dan aku mampu untuk buat revision the whole chapter on all subject.. memang nampak macam a bit stressful tapi demi untuk kebaikan aku tidak mengapa lah.. aku sanggup.. perlu usaha lebih lagi untuk sem ni sebab pointer last sem dah turun so, sem ni nak berusaha menaikkan kembali pointer ku itu.. tidak sanggup untuk kecundang sekali lagi..

okay, will update again later.. stay tuned okay.. bye2.. salam.. nyte2..

16/4/2011
11.45 p.m
my bedroom B 125

0 kutukan + pujian= cadangan: